תחליט עכשיו!!!

מלמדים רבים מכם
ראו את המיילים
על המדריך מילים חודרות בטון למשמעת וסמכות מיידית בכיתה
וניסו אותי
עם שאלה מכשילה… 

אתה ברצינות הופך את הכיתה שלי לממושמעת ורגועה?

מה לעשות שהשאלה במקום,
והאמת היא שמגיעה לך תשובה עליה.

במיוחד אם כבר אזרת אומץ, החלטת לפנות זמן יקר ללמוד את המדריך ולהיכנס לתוכנית

אז החלטתי להוציא מאמר
דווקא עכשיו
כדי להבהיר לך את הנקודה הזו…

ולוודא שלא תבזבז לעצמך זמן יקר ותאכזב את עצמך.

למוסס לך אחת ולתמיד את החשש הזה…
ובעיקר?
ללמד אותך איך מלמד ואיש חינוך אמיתי ניגש לתוכנית עוצמתית כזאת.

וכדי להמחיש לך את הנקודה הזו? 

אני רוצה שניקח שני סוגי מלמדים,
אחד אמיתי ואחד מומצא
(אני מקווה) 

לראשון האמיתי נקרא “המלמד”
ולשני המדומיין נקרא ”העובד הוראה”

ואנחנו נסתכל ונגדיר
איך כל אחד מהם מסתכל על צורת החינוך בכיתה שלו

”המלמד”

לומד את התוכנית

”העובד הוראה”

מחפש מה מכל מה שנלמד פה לא יכול לעולם להצליח

”המלמד”

פתוח לרעיונות חדשים ולשנות את ההסתכלות שלו בחינוך

”העובד הוראה”

מחפש את הטריקים הקלים והשיטות המניפולטיביות להשליט סדר ומשמעת,

”המלמד”

משנה את צורת החינוך בכיתה במהלך השבועות הבאים

”העובד הוראה”

מנסה את כל מה שלמד למחרת בבוקר, רואה שכלום לא עובד ואומר לעצמו פעם אחרונה שאני מאמין שיש אפשרות לשנות.

תכניס את זה לראש שלך?! 

איש חינוך שמלמד ומחובר לקהילת כל המלמדים עובד ההפך מהסטנדרט:

קודם כל משנה את עצמו
בודק אם הוא יכול לעמוד בתהליך,

אחרי שהוא קנה את השיטה ומאמין בה 

רק אחר כך מחליט ליישם אותה על התלמידים ולגרום גם להם להנות ממנה!

אז אם חשבת ש”במילים חודרות בטון”
אנחנו הולכים להשליט לך סדר ומשמעת בכיתה
ולהושיב את התלמידים ולהפוך אותם ביום אחד למעריצים שלך

זה לא הולך לקרות!!!

בתוכנית ”מילים חודרות בטון” אתה הולך להכות חזק
ובאגרסיביות. 

במי???

בעצמך…

לא לשחק לפי כללי הפוליטיקלי קורקט,
אלא לעשות את מה שצריך כדי ללכת על הקצה. 

לשגר את עצמך היישר לקו החזית,
להתעמת קודם כל עם עצמך ולא מול התלמידים וההורים,
ולדעת בדיוק אם יש לך יכולת להפוך לאיש חינוך שהינו ”המלמד”– או להישאר – ”עובד הוראה”! 

ועכשיו, קריטי שתחרוט לך בראש ש…

כל מלמד וכל איש חינוך יכול – וחייב – לבחור איפה הוא נמצא,
בכל יום מחדש. 

האם הוא בצד של ”המלמד”?
או בצד השני? 

האם הוא נמצא במקום המתאים עבורו והוא עוסק במלאכת קודש
לפי הכללים שאני מראה לך ”במילים חודרות בטון”… 


או מחקה חיקוי עלוב של ”עובדי הוראה” שגם הוא סבל מהם בילדותו
והוא יודע שזאת לא הדרך!

 

עכשיו תקשיב, לחדשות הטובות (והרעות): 

עצם העובדה שאם עד אתמול היית בצד
של ”עובדי ההוראה”
לא אומר שאתה חייב להישאר שם.

בכל יום אתה יכול לקבל החלטה
“לערוק” לצד הנכון, לצד שלנו,
ולהתחיל להיות המלמד הכי משכנע ומשפיע שיש.

והחדשות העוד יותר טובות

המדריך ”מילים חודרות בטון”
הוא בדיוק המקום והזמן
שבו אנחנו מגייסים אותך לצד של ”כל המלמדים”

ואחריו?
אתה יוצא עם כלים ששלוש שנים בלימודי הוראה לא ישתוו אליהם

תראה תגובה מיני רבות שאנו מקבלים על בסיס יום יומי

אז תכניס לך טוב טוב לאוזניים,
ותרים את הלסת מהרצפה: 

כל מה שאתה צריך לעשות
כדי לוודא שנצליח לסייע גם לך
זה להשקיע את דמי הרצינות המגוחכים
שהעמדנו תמורת כרטיס כניסה לתוכנית ”מילים חודרות בטון”…

ועכשיו זה הזמן ללחוץ על הקישור הזה…
לסגור את ההצטרפות שלך לתוכנית… 

ונתראה בצד השני

להצטרפות לתוכנית מילים חודרות בטון לחץ על התמונה

רפאל מזרחי- השלב הבא שלך בחינוך.

(אשמח לתגובה)

פוסטים דומים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *